Aapje

27 november 2012 - Ko Chang, Thailand

Aapje

Deze foto werd gemaakt op 27 november 2012 in Ko Chang, Thailand met een Samsung GT-I9070.

1 Reactie

  1. Mariël:
    27 november 2012
    Geweldige foto's net plaatjes uit een boek. De laatste week voor jullie geniet er maar van, want hier is het bibber koud en lang niet zo relaxed...Zondag zijn de meiden nog geweest op de verjaardag van Kayleigh, erg leuk dat ze kwamen. We hebben gezellig gekletst. Ze redden zich prima en zijn weer een stuk zelfstandiger geworden, als ze dat al niet waren...Geweldig hoe ze het doen, mooi om te zien en te horen. Daar mag je trots op zijn!!! We spreken elkaar gauw. Geniet er nog maar lekker van. Liefs, Mariël